Всі
звернення громадян перебувають на постійному контролі влади Цюрупинського
району
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» влада на місцях зобов’язана
виконувати доручення Глави держави по забезпеченню належних умов для життя
людей, вивчати їхні проблеми та вирішувати їх. Саме тому кожного дня
протягом робочого тижня особисті прийоми громадян району проводять як
голова районної державної адміністрації Котенков В.М., так і його заступники.
За січень-лютий 2014 року
керівництвом районної державної адміністрації здійснено 9 прийомів громадян. Звернення стосувалися питань соціального
захисту населення, житлово-комунального господарства, охорони здоров’я, оплати
праці, діяльності службових осіб, газифікації населених пунктів району.
Найбільше звернень стосувалися комунального господарства, земельних
відношень.
З метою реалізації у
регіонах завдань Президента України щодо належної роботи із зверненнями
громадян, а також підведення підсумків вирішення питань, що надійшли у рамках
проекту «Діалог з країною», 17 лютого 2014 року голова районної
державної адміністрації Василь Котенков провів черговий прийом громадян з
особистих питань. На прийомі були розглянуті звернення двох мешканців населених
пунктів району: смт Брилівка, м.Цюрупинськ. Звернення гр. Волощука Е.А. стосувалося
питання оренди земельної ділянки з метою розвитку приватного підприємництва. За
підсумками його розгляду надано відповідно доручення керівникам структурних
підрозділів районної державної адміністрації, місцевих територіальних органів
міністерств та відомств з метою вивчення питання та вирішення по суті. Звернення
гр. Сасіма М.С. стосувалося надання йому побутових послуг. Дане питання
узгоджено та вирішено позитивно.
Всі звернення громадян і на проект «Діалог з країною»,
і на гарячі лінії на місцях перебувають на постійному контролі влади.
Щомісячно здійснюється аналіз звернень громадян та відслідковується
динаміка їх надходження до районної державної адміністрації
та до органів вищого рівня, контролюється дотримання графіків
особистих та виїзних прийомів.
Всі ці заходи направлені на неухильне вирішення
найбільш актуальних питань, піднятих у зверненнях громадян, що,
в свою чергу, зменшить надходження звернень не тільки до органів
вищого рівня, але і в органи влади місцевого рівня.
Відділ діловодства
та роботи із зверненнями
громадян апарату
районної державної адміністрації
|